VIDEO: Modrić i ekipa objasnili zašto treba doći u Hrvatsku

Hrvatska turistička zajednica ima novi promotivni spot.

Predstavljen je tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), u sklopu hrvatskog štanda.

Samom prikazivanju spota prisustvovalo je oko 200 sudionika, među kojima su bili brojni partneri, suizlagači te predstavnici stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.

Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić.

Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.

Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma. Promotivni spot objavljen je na službenom You Tube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.

Dodatni značaj cjelokupnog projekta je njegov humanitarni karakter. Naime, Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci. Promotivni spot predstavljen je u sklopu „Wine & Cheese meetupa“ koji su organizirali Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora te su tako na domjenku brojni uzvanici imali priliku kušati i uživati u vrhunskim hrvatskim sirevima i vinima brenda Vina Croatia-vina mosaica. Tom se prigodom Hrvatska predstavila i kao zemlja vrhunskih eno-gastro delicija i srdačnih domaćina.

Komentari