Ma, matematika je ono baš, lajk, super lajk...

Pogled pun ponosa. I smiješak...

"Pa to je lako, parne brojeve pišeš u jedan, neparne u drugi redak, i dobiješ traženi rezultat. Evo, vidi, dva niza. Ma, matematika je ono baš, lajk, super lajk, sto, tisuću lajkova" - okrenula se plavokosa oko sebe, poljubila mamu, tatu i brata, i sretna najbrže pogođenim rješenjem zadatka krenula prema novim izazovima kakvih je bila krcata klupa. Nekoliko klupa. I učionica.

U Osnovnoj školi Smiljevac na prijedlog Hrvatskog matematičkog društva, uz potporu Ministarstva obrazovanja, prosvjete i sporta održana je po peti put za redom Večer matematike, skup matematičkih radionicama namijenjenih učenicima, ali i njihovim roditeljima. Odaziv je kao i prošlih jeseni početkom prosinca bio popriličan.

To je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici, a sudjelovanjem u zabavnim aktivnostima otkrivamo- bilo da smo đaci školarci ili odrasli-često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvaramo nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi, dokazuje da matematičke probleme svakodnevno svi uspješno rješavamo i bez da smo svjesni vlastitog talenta.

Konkretan cilj ovakvog druženja je popularizacija matematike i poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja. Tristotinjak učenika i roditelja igrali su "mozgalice",izvlačile su se karte, zbrajali dvoznamenkasti brojevi, bacale kockice, igrao poseban "Čovječe, ne ljuti se", i nije bilo bitno pobijediti, već pokazati da matematika nipošto nije tako strašna kao što se to možda čini nekima. Ne, pokazali su i dokazali, nasmijani i veseli, i njima...

Večer matematičke nalik je sajmu, sudionici obilaze "matematičke stanice" i odabiru aktivnosti u kojima će sudjelovati, materijali s detaljnim uputama o aktivnostima dostupni su na svakoj stanici, "dežurni matematičar" (profesor matematike i/ili učenik) pomaže pri njihovoj provedbi, a pomoć roditelja u pojašnjavanju obrazovnih zadataka kao i inače u ranoj đačkoj dobi pozitivno utječe na dječja postignuća. Interakcija pomaže da razumiju međusobne potrebe i izazove i jednima i drugima.

"Naša škola je uz to tradicionalno obogatila program zajedničkom završnicom u holu, nakon radionica, svi sudionici se sastaju u holu škole i zabave uz prigodni program. Najsretniji odlaze doma s prigodnim nagradama" - otkrivaju ne bez ponosa iz OŠ Smiljevac.

Komentari

Najnovije

Iz ove kategorije

Zadnje komentirano